färdigpackad!

japp! då var jag färdigpackad då och imorgon bär det iväg till fjällen! Har lagt in mina bilder från kameran nu så att jag skall ha mycket utrymme när jag åker! :) Har även laddat min mp3 (jag vet ipod är så himla mycket bättre) med lite klassisk musik! Missförstå mig inte nu men jag tycker faktist att klassisk musik är riktigt ballt om jag kan uttrycka mig så. Delar även den här uppfattningen med Sophia!
 Idag har jag varit i Göteborg med Johanna, Julia N, Julia E, Sara och Elin! Riktigt kul va det! vad skall ja säga? vi käkade mycke mat eller....jag käkade massa , den onyttigaste dagen nånsin typ! men de va kul endå! vi shoppade och åt altså!:D
Ja somsagt imorgon åker jag och kommer hem på söndag igen. Ha de bra tills dess! PUUUSSSS
 

Kommentarer
Postat av: sophia

Yeay, klassisk musik X3

<33

2009-02-23 @ 20:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0