090331


Det är min födelsedag snart !

090330


Bilden är fin:) det är lite gammeldax känsla över den tkr ja!:)

blomma


~förgätmigej~

FOREST:)


gammal bild fotad nån dag i skogen^^

Bra dag.


kollade på valparna idag igen. nu är dom typ tre veckor så dom har typ öppnat ögonen nu så dom har blivit lite roligare! Idag har jag varit i lysekil och gått runt där typ:) köpte inget men det va mysigt endå!(: Ikväll blire robinson. Det skall faktist bli kul, hoppas bara att dom håller samma standard som förr men det tvivlar jag starkt på. Tv har blivit så dåligt nu för tiden! PUUUUSS

.


''Du gör min värld vacker!''

090316


Skagen- 2008

....


turkiskt äppelte!


Hjälmaredslavendel:)

Jag vet bilderna är dock små........skall inte göra om det misstaget igen!


090306


tittade på hundvalpar igår! fem dagar gamla.

Egon!


min stolthet^^

RSS 2.0