090216

hej! har  varken kunnat blogga eller kunnat lägga in bilder på ett tag. Internet har varit lite krångligt, men nu är jag på g igen!:) I lördags var de ju alla hjärtans dag och Ingers födelsedag! Stort grattis till henne!<3 Idag blir det nog en sådan där städardag eftersom att mitt rum inte precis är i den bästa ordningen precis. Men sedan kommer Sophia som skall sova över hos mig ;> Vi skall promenera och se på film!...Tror snart att det är dags att börja packa inför fjällen och så snart! Måste kolla pjäxor och sånt. Har tänkt på att det faktist skall bli riktigt skönt att komma ut lite och åka skidor!:) Och på påsklovet så bär det av till Budapest med pappa och syskonen Oskar, Kristin och Charlotte:) Rätt kul med tanke på att vi skall åka 2 dagar efter min födelsedag.PUUUUUSSS

Kommentarer
Postat av: sophia

ha detriktigt kul i budapest och glömm inte bort mig:P

:3 <33

2009-02-23 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0